2004 – PremTechin luominen
Valtava kokemus alalta, PremTech perustettiin tavoitteena kehittää ja toimittaa korkealaatuisia tuotteita automarkkinoille. Tuolloin yrityksen virallinen nimi oli PremTech (lyhennetty sanoista Premium Technologies) CarComplete BV, koska äänituotteiden toimittaminen oli yksi sen ydintehtävistä.
2012 – PremTech lopettaa äänituotteiden toimittamisen
Siitä hetkestä lähtien painopiste ja prioriteetti on ollut täysin nestemäisten teknisten huolto- ja korjaustuotteiden kehittäminen ja markkinointi autoteollisuudelle.
2015 – Yhteistyön tiivistyminen eri laboratorioiden ja täyttöosapuolten kanssa
Omien tuotteiden kehittäminen yksinkertaistuu ja ammattimaistuu entisestään. Markkinoiden painopiste muuttui myös pelkästä autoteollisuudesta keskittymään rakentamiseen, teollisuuteen, liikkuvuuteen, rautatieteollisuuteen ja autoteollisuuteen. Näistä syistä PremTech CarComplete BV:n nimi muuttui PremTech BV:ksi vuonna 2015.
2017 – Uusi kasvuvaihe
PremTech nähdään yhä enemmän neuvonantajana, mikä johtaa valtavaan kasvuun. Oman tuotemerkin lisäksi PremTech markkinoi useita omia tuotemerkkejä. PremTechin korkealaatuiset tuotteet asianomaisen asiakkaan takissa.
2018 – Rakentamisen järjestelmien kehitys
Järjestelmiä kehitetään yhteistyössä eri tahojen kanssa. Ilmatiivis rakennuskonsepti ja järjestelmä tästä on hyviä esimerkkejä märkien kennojen vesitiiviiksi sulkemiseksi.
2018 – Kansainvälisempi hahmo
PremTechin tuotteet alkavat löytää tiensä esimerkiksi Itävaltaan, Ruotsiin, Yhdysvaltoihin, Isoon-Britanniaan, Australiaan ja Intiaan. Tänä vuonna PremTech löytää myös ensimmäisen jakelijansa ulkomailta. Tämä kehitys on lähtökohta kansainvälisen kasvun edelleen laajentumiselle ja kansainvälisten tavoitteiden toteutumiselle.
2019 – Laajennus Enscheden toimistolla
Vuonna 2019 yrityksen koko on kasvanut merkittävästi. Huomattava osa työntekijöistä tulee Enschedesta, mikä tarkoittaa, että toimisto avataan Enschedeen tämän vuoden heinäkuussa. PremTech toimii nyt Woerdenissa, jossa varastointi, rahoitus ja jakelu tapahtuvat. Ja Enschedesta, jossa tuotekehitystä, markkinointia ja myyntiä helpotetaan ja johdetaan.
2020 – Uusi ehdotus
Tänä vuonna työstämme uutta ehdotusta PremTech-brändille. Vuosien kasvun jälkeen on aikaa pohtia ja katsoa tulevaisuuteen. Mitä PremTech tarkoittaa ja mitä ainutlaatuista PremTechissä on. A brändin tarina ja sysäys uudelle imagolle on tulos, jonka seurauksena yritys on valmistautunut tulevaisuutta varten. Olemme yhteydessä… kaikilla tasoilla.
2021 – Uusi yritysilme
Seuraava askel on otettu. PremTech-logo ja täydellinen talotyyli uudistetaan vastaamaan paremmin yrityksen ydinarvoja ja uutta ehdotusta. Uusi logo on kehitteillä. Pisara, joka koostuu kolmesta yhdeksi sulautuvasta tippasta, mikä heijastaa täydellisesti organisaation ydinosaamista. Uusi verkkokauppa avataan huhtikuun lopussa ja kaikki tuotteet saavat myös uuden ilmeen. Puhtaan valkoisesta mustaan selkeillä värimerkinnöillä eri tuoteryhmille. Sisältö pysyy ennallaan, laadukkainta, mihin asiakas on tottunut, ulkoasu vain mukautuu sisältöön.
2022 – PremTech Internationalin perustaminen
(Kansainvälisen) kasvun paremmin takaamiseksi PremTech International BV perustetaan tänä vuonna. PremTech International BV on nyt PremTech-brändin omistaja. Uudesta toimintayhtiöstä organisoidaan monia sisäisesti suuntautuneita toimintoja, kuten tuotanto, tuotehallinta, hankinta ja markkinointi. PremTech BV on tästä lähtien PremTech International BV:n virallinen jakelija Hollannin markkinoille.
Tulevaisuus – Kasvamme kansainvälisesti ydinarvot säilyttäen
Maanläheinen, maanläheinen organisaatio korkealaatuisten tuotteiden kanssa säilyy PremTechinä. Asiakas on ensin ja yhdessä löydämme parhaan ratkaisun ongelmaan. Mutta organisaation kasvu jatkuu yli rajojen. Niistä on myös tulossa merkittävä toimija siellä ja sisäistä tilaa luodaan palvellakseen kansainvälisiä markkinoita entistä paremmin. Markkinoiden painopiste on rakentaminen, teollisuus, rautatie ja autoteollisuus.